projekty-ue_znaki2018.jpg

Opady śniegu

Data utworzenia 2021-04-12 14:30:02Ważne do 2021-04-13 12:00:00

Woj. świętokrzyskie, IMGW-PIB wydał ostrzeżenie pierwszego stopnia o opadach śnieguPrzejdź do całości
 Treść
Status inwestycji: Zakończona

znaczki

znaczki 1

Lata realizacji:

2010

Wartość wydatków kwalifikowanych:

622 828,83 zł

Wartość dofinansowania:

294 660,32 zł (47,31 % kosztów kwalifikowanych)

Źródło dofinansowania:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013

Opis projektu:

Projekt polegał na realizacji kampanii promocyjnej miasta pn. „Ostrowiec Świętokrzyski – aktywnie i alternatywnie”. W ramach kampanii przeprowadzone zostały następujące działania:

  • utworzenie portalu internetowego promującego aktywny i alternatywny wizerunek miasta,
  • wydanie płyty promocyjnej, np. z wirtualnym spacerem–15000 szt.,
  • wydanie przewodnika po mieście i okolicy–20000 szt.,
  • zakup stoiska promocyjnego z wyposażeniem i sterowca promocyjnego,
  • reklama banerowa w portalu internetowym,
  • współorganizacja Pikniku Gombrowiczowskiego 2010,
  • udział w Targach Turystyki i Wypoczynku Lato 2010 w Warszawie,
  • utworzenie systemu informacji wewnętrznej (tablice i bilbordy w Ostrowcu i okolicach),
  • kampania na środkach komunikacji zbiorowej w woj. mazowieckim i lubelskim,
  • reklama w prasie ogólnopolskiej,
  • wydarzenia promocyjne na imprezach kulturalnych i w centrach handlowych w Polsce,
  • reklama w stacjach radiowych,
  • przeprowadzenie badania turystów.

Do realizacji projektu wykorzystana została szeroka gama narzędzi promocyjnych i kanałów komunikacyjnych, które pozwoliły dotrzeć do zakładanych grup docelowych. Reklama w stacjach radiowych, prasie ogólnopolskiej oraz internecie zagwarantowała dotarcie z informacją o projekcie do odbiorców w całym kraju. Opracowanie portalu internetowego, wydanie płyty CD oraz przewodnika po mieście i okolicy w języku angielskim i francuskim zapewniło dostępność do informacji o projekcie także poza granicami, zwłaszcza w miastach partnerskich Ostrowca. Udział w Targach Turystyki Lato 2010 w Warszawie i wybranych imprezach kulturalnych zapewnił dotarcie do wyselekcjonowanych grup odbiorców. Wprowadzenie systemu informacji w postaci tablic i bilbordów przy drogach dojazdowych i okolicznych atrakcjach turystycznych pozwolił na zainteresowanie ofertą miasta tysięcy osób przejeżdżających przez Ostrowiec.